Kampania telewizyjna będzie trwać przez dwa najbliższe miesiące (czerwiec, lipiec). Czytaj więcej »
Kampania telewizyjna będzie trwać przez dwa najbliższe miesiące (czerwiec, lipiec). Czytaj więcej »
Rusza silne wsparcie komunikacyjne wspierające launch nowych plastrów topionych Hochland. Ogólnopolska kampania potrwa do końca listopada i obejmie TV, kino i outdoor. Czytaj więcej »
Wprowadzenia nowych smaków wspierają nowe spoty reklamowe: pierwszy z nich przypomina, że to co kobiety robią na co dzień jest nadzwyczajne. Wyczarowywanie magicznych chwil z prostych, rutynowych czynności sprawia, że w oczach swoich najbliższych kobiety stają się mistrzyniami. Druga reklama pokazuje, że by sprostać tym nadzwyczajnym, ale codziennym czynnościom trzeba się zdrowo... Czytaj więcej »
Red Bull Summer Edition jest limitowaną edycją napoju energetycznego Red Bull o smaku owoców tropikalnych. Designerska żółta puszka jest dostępna w Polsce od początku maja. Ci, którzy jeszcze nie spróbowali nowego smaku, mają na to szansę dzięki digitalowej aktywacji. Od dziś na stronie http://latowpuszce.redbull.pl biorąc udział w zabawie, można zdobyć Red Bull Summer Edition. Czytaj więcej »
Od 1 czerwca w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych będzie emitowany spot reklamowy nowego piwa - Carlsberg NOX. Czytaj więcej »
Z początkiem czerwca, pod nazwą „Rób co lubisz”, ruszyła ogólnopolska kampania reklamowa Virtu. W jej ramach producent dań gotowych przygotował konkurs z nagrodami, dedykowany wszystkim, którzy chcieliby mieć czas na realizację swoich pasji. Czytaj więcej »
W najbliższą sobotę, 6 czerwca o godz. 18.40, nastąpi premiera pierwszego odcinka programu telewizyjnego „Mistrz Zakupów”. Teleturniej, prowadzony przez Piotra Gąsowskiego na antenie TV Polsat, jest częścią MEGATURNIEJU – prowadzonej przez Grupę Eurocash ogólnopolskiej akcji promocyjnej, wspierającej handel tradycyjny. Czytaj więcej »
24 maja ruszyła ogólnopolska kampania McDonald’s promująca platformę komunikacyjną #mamsmakanamaka. Marka stawia na uspójnienie komunikacji marketingowej i zbudowanie bliższych relacji z konsumentami. Czytaj więcej »
W hipermarketach Carrefour wystartowała ogólnopolska akcja promocyjna francuskich produktów pod nazwą „Apetyt na Francję”. Carrefour wspólnie ze swoimi największymi francuskimi dostawcami przygotował specjalną ofertę cenową na kilkadziesiąt oryginalnych produktów z kategorii serów, jogurtów, win, wędlin, wyrobów garmażeryjnych, słodyczy, przetworów oraz kosmetyków.... Czytaj więcej »
W maju, w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych emitowany jest 15-sekundowy spot reklamowy nowego wariantu – Okocimia Radlera - Okocim Radler Cola z limonką. Czytaj więcej »
Harnaś, jedna z najpopularniejszych marek w Polsce, poszerza swoją ofertę o nowy wariant – Harnaś Wysokochmielowy. Rusza kampania reklamowa marki. Czytaj więcej »
Silne wsparcie komunikacyjne wspiera launch nowych plastrów topionych Hochland. Ogólnopolska kampania realizowana będzie od czerwca, potrwa do końca listopada i obejmie TV, kino i outdoor. Czytaj więcej »
Firma Hochland Polska przystępuje w czerwcu do nowej promocji serów żółtych w plastrach pod hasłem: Większe opakowanie 165g – ta sama cena! Zasady promocji polegają na dodaniu 10% gratis do dotychczasowej gramatury 150g. Większe opakowanie 165g będzie miało tę samą cenę. Czytaj więcej »
15 maja ruszyła emisja telewizyjnego spotu sponsorskiego marki Strongbow. Najpopularniejsza marka cydru na świecie wspiera w nim Festiwal Jabłka, który odbędzie się pod koniec sierpnia w Warszawie. Czytaj więcej »
Gwiazda światowego kina, laureatka Oscara – Penelope Cruz – została twarzą marki Karmi. Współpracy towarzyszy wprowadzenie na rynek nowego wariantu smakowego - Karmi Granat-Pomarańcza - wybranego przez gwiazdę. Działania będą wspierane kampanią telewizyjną. Wizerunek Penelope Cruz pojawi się również na nowych etykietach butelek i materiałach POS. Czytaj więcej »
Orzeźwiający smak jabłek idealny na chwilę relaksu podczas upalnego dnia. Taki właśnie jest Cydr Green Mill – prawdziwy, naturalny cydr, który powstaje ze 100% soku jabłkowego. W swojej najnowszej kampanii „Zielone Pojęcie”, zachęca do zmiany perspektywy i powrotu do prostych przyjemności. Czytaj więcej »
Ruszyła kampania telewizyjna Oranżady Hellena. Spoty promuje hasło „Cudze chwalicie, swego nie znacie!”. W tegorocznej odsłonie kampanii Oranżady Hellena ponownie wzięli udział bohaterowie marki - kabaret Ani Mru Mru. Czytaj więcej »
Spółdzielnia Mleczarska MLEKPOL rozpoczyna wiosenną odsłonę kampanii reklamowej marki ŁACIATE pt. „Cień". Celem działań komunikacyjnych jest przypomnienie konsumentom o wyjątkowej ochronie mleka w kartonowym opakowaniu. Czytaj więcej »
Kampania reklamowa Toporka z hasłem „Bojan Toporek – Wielko Polskie piwo” jest realizowana przez cały maj br. Obejmuje prezentację dwóch wersji kreacji outdoorowych w kilkudziesięciu lokalizacjach w Poznaniu, zarówno w centrum miasta, jak i przy głównych arteriach komunikacyjnych i w okolicach centrów handlowych. Do ekspozycji zostały wybrane nośniki segmentu premium 18m2... Czytaj więcej »
W maju rozpoczęła się rywalizacja dwóch wariantów Lecha ICE – doskonale znanego polskim konsumentom Lecha ICE Shandy oraz nowej pozycji na rynku – Lecha ICE Diesel, czyli mieszanki piwa z colą. Kampania ATL-owa składa się z serii spotów telewizyjnych, kampanii outdoorowej i digitalowej. Czytaj więcej »
Startuje nowa odsłona, realizowanej od zeszłego roku przez Carlsberg Polska, kampanii społecznej. Akcja dedykowana jest jednemu z najbardziej ekologicznych opakowań wykorzystywanych w branży spożywczej - szklanej butelce zwrotnej. Czytaj więcej »
11-go maja ZUH Robico startuje z pierwszą ogólnopolską kampanią reklamową, która połączy działania wizerunkowe z promocją konsumencką, wspierającą sprzedaż w sezonie wiosna-lato 2015 Czytaj więcej »
Najnowszy wariant Warki Radler – Czarna Porzeczka z Limonką przedstawi się konsumentom w telewizyjnej kampanii już 5 maja. Nowość wprowadzona na rynek w kwietniu 2015 r. poszerza rodzinę Warki Radler i jest jej czwartym wariantem dostępnym na rynku. Spoty 15 s. będą emitowane w kanałach ogólnopolskich i tematycznych. Czytaj więcej »
„Znamy się na tym, co dobre” tak brzmi nowe hasło kampanii Madej Wróbel. Madej Wróbel, firma znana przede wszystkim z bogatego asortymentu kiełbas, rusza z kolejną kampanią reklamową. 4 maja br. premierę ma nowy spot reklamowy. Jednak oprócz działań w TV, firma w tym roku stawia również na internet, prasę konsumencką i social media. Czytaj więcej »
Grześki wdrażają nową strategię komunikacji marki. 1 maja startuje kampania reklamowa marki oparta na haśle Dziecku odmówisz?. Pierwsza odsłona aktywności marketingowych potrwa do końca czerwca. Czytaj więcej »
Polski chmiel, polska dusza – to hasło znajdujące się na nowej etykiecie piwa i jednocześnie główne przesłanie rozpoczynającej się kampanii reklamowej Tyskiego. Premiera najnowszego spotu w TV odbędzie się 1 maja, a jego komunikacja będzie wspierana również w Internecie. Kampania potrwa aż do października. Czytaj więcej »
W maju rusza kampania reklamowa ketchupów Kotlin. W spotach zobaczymy nowe opakowania ketchupów, zaś motywem przewodnim będzie rysowanie i zabawa z ketchupem, tak aby codzienne posiłki nabrały pomidorowego smaku i niezwykłości. Czytaj więcej »
Wiodąca margaryna do smarowania pieczywa „Śniadaniowa“ z Z.T. „Bielmar” Sp. z o.o. będzie bohaterką szerokiej kampanii reklamowej zaplanowanej na maj. Czytaj więcej »
Legendarne piwo EB, symbol beztroski i optymizmu lat dziewięćdziesiątych znów dostępne będzie w Polsce. Marka powraca z tą samą co przed laty reklamą i w takim samym opakowaniu. Konsumenci zdecydowali – wraca czas na EB. Czytaj więcej »
Marka Góralki (I.D.C. Polonia) rozpoczęła ogólnopolską akcję promocyjną „Loteria na wypasie”. Wielbiciele wafelków wypełnionych smakiem po brzegi mogą od 27 kwietnia zgłaszać kody z promocyjnych opakowań na stronie loterii. Pula nagród wynosi ponad 110 tysięcy zł. Czytaj więcej »
Rozmowa ze Stéphane'em Tikhomiroffem, Dyrektorem Generalnym w...
Grupa Carlsberg realizuje ambitną strategię ESG, której...
Krzysztof Lechowicz, Category & Perfect Store Manager w Velvet...
Rozmowa z Tomaszem Walickim – Dyrektorem marketingu Foxy...
Wywiad z Krystyną Niesłuchowską, regional marketing...
Mondelez Polska, lider w branży przekąsek, ogłasza dwa nowe...
71 proc. osób po 60. roku życia chce pracować. Główną...
Jako czołowe marki w Polsce i liderzy w swoich kategoriach...
Marka lodów i hollywoodzki aktor ponownie łączą siły, by...
Na rzecz lokalnych organizacji non-profit...
22 kwietnia, miliony osób na całym świecie świętuje...
Celem partnerstwa jest zapewnienie sklepom i konsumentom...
Królowa letniego orzeźwienia – lemoniada słodzona miodem...
Marka Cappy wprowadza do swojego portfolio nową linię...
Spicy Beef, Teriyaki oraz Chicken. Produkty są już dostępne...
Co może pomóc w radzeniu sobie ze stresem, stanowić zastrzyk...
To nie tylko drink, ale cała filozofia życia...
W dobie cyfrowego szumu i coraz szybszych decyzji zakupowych...
Ruszyła majowa promocja z PAYBACK ...
W dobie cyfrowego szumu i coraz szybszych decyzji zakupowych...
„Nieźle zamieszaj w kuchni!”...
Nowoczesny, inspirujący spot został stworzony z myślą o...